ro
 
Vineri, 20. Iunie 2025.

HOTĂRÂREA NR. 175/2025 privind instituirea unor măsuri în vederea organizării „Zilelor Sfântu Gheorghe 2025

08.04.2025
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 175/2025

privind instituirea unor măsuri în vederea organizării
„Zilelor Sfântu Gheorghe 2025

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 20944/2025 al Compartimentului administrație locală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 587/19.03.2025 a Casei de Cultură „Kónya Ádám”, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 16449/19.03.2025;
Având în vedere adresa Fundației ”Jókainé Laborfalvi Róza”, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 17723/25.03.2025;
Având în vedere adresa Muzeului Național Secuiesc-Székely Nemzeti Múzeum nr. 318/19.03.2025, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 16776/20.03.2025;
Având în vedere adresa Asociaţiei ”SVESZ”, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 20925/07.04.2025;
Având în vedere adresa Asociaţiei VADON nr. 191/04.04.2025, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe cu nr. 20739/07.04.2025;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru învățământ, cultură și știință și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1) și alin. (2) lit. b, c şi e, alin. (4) lit. c, alin. 6 lit. a și alin (9) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. c și f și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – (1) Se stabilește perioada de desfășurare a evenimentului „Zilele Sfântu Gheorghe 2025”, în intervalul 24.04.2025-11.05.2025 şi a ”Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2025” pentru data de 9-11 mai.
(2) Se aprobă Planul de amenajare al ”Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2025”, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
(3) Categoriile de locuri disponibile și nivelul taxelor speciale pentru ocuparea temporară a domeniului public cu ocazia Târgului din cadrul „Zilelor Sfântu Gheorghe 2025”, sunt prevăzute în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Se aprobă încheierea unui contract de asociere între municipiul Sfântu Gheorghe prin Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, Casa de Cultură „Kónya Ádám”, Fundația „Jókainé-Laborfalvi Róza”, Muzeul Național Secuiesc-Székely Nemzeti Múzeum și Asociația VADON, în vederea organizării în comun a evenimentului „Zilele Sfântu Gheorghe 2025”, în perioada 24.04.2025-11.05.2025, conform anexei nr. 3 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - (1) Se aprobă încheierea unui contract de asociere între municipiul Sfântu Gheorghe şi Asociaţia ”SVESZ” cu sediul în municipiul Sfântu Gheorghe, având ca obiect instalarea unor standuri de alimentație publică cu ocazia ”Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2025”, conform anexei nr. 4 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 4. - Cu semnarea contractelor de asociere prevăzute la art. 2 și 3 se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.
ART. 5. - Sponsorul principal al “Zilelor Sfântu Gheorghe 2025” se va desemna în baza licitaţiei organizate conform Regulamentului de licitaţie, conform anexei nr. 5 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 6. - Veniturile realizate în baza prezentei hotărâri se vor utiliza exclusiv pentru suportarea cheltuielilor legate de organizarea „Zilelor Sfântu Gheorghe 2025”.
ART. 7. - Executarea prezentei hotărâri se încredinţează administratorului public al municipiului Sfântu Gheorghe, Direcției generale economice și fiscale, Direcției gospodărie comunală și Biroului pentru tineret din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, precum și persoanelor juridice asociate, prevăzute la art. 2 și 3 din prezenta hotărâre.

Sfântu Gheorghe, la 08 aprilie 2025.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Cserey Zoltán-Mihály

 CONTRASEMNEAZĂ

 SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa 1                                                  Anexa 2

Anexa 3                                                  Anexa 4

Anexa 5