ro
 

HOTĂRÂREA NR. 167/2024 privind transformarea unei funcții contractuale vacante din cadrul Secției Baza de Agrement Șugaș-Băi și a unei funcții publice vacante din cadrul Compartimentului de Evidență și Evaluare a Patrimoniului

25.04.2024
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 167/2024

privind transformarea unei funcții contractuale vacante din cadrul
Secției Baza de Agrement Șugaș-Băi și a unei funcții publice vacante din cadrul Compartimentului de Evidență și Evaluare a Patrimoniului

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 23386/2024 al Compartimentului resurse umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile HCL nr. 484/2023 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile HCL nr. 3/2023 cu privire la stabilirea salariilor de bază pentru funcţionarii publici şi personalul contractual din cadrul familiei ocupaţionale “Administraţie”, din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, începând cu data de 01.01.2023, așa cum a fost modificat prin HCL 403/2023 privind stabilirea salariilor de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul familiei ocupaționale ”Administrație”, din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Legii – cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (3) lit. c, art. 405, art. 407 și art. 409 alin. (3) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă transformarea funcției publice specifice de execuție vacante de Consilier (S), clasa I, gradul profesional asistent, din cadrul Compartimentului de Evidență și Evaluare a Patrimoniului, în Consilier (S), clasa I, gradul profesional debutant, începând cu data de 01.05.2024.
ART. 2. – Se aprobă transformarea postului vacant de natură contractulă din cadrul Secției Baza de agrement Șugaș-Băi de Asistent medical (PL) în Muncitor calificat (M/G) treapta III, începând cu data de 01.05.2024.
ART. 3. – Statul de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe și Statul de funcţii pentru personalul din cadrul Secției Baza de agrement Șugaș-Băi, anexele nr. 2 și 4 la HCL 484/2023 privind aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru personalul din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi al unităţilor subordonate, cu modificările și completările ulterioare, se înlocuiesc cu anexele nr. 1 și 2 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 4. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Compartimentul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 25 aprilie 2024.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Zsigmond József

 CONTRASEMNEAZĂ

pentru SECRETAR GENERAL
Morar Edith

Anexa 1

Anexa 2