ro
 

HOTĂRÂREA NR. 148/2023 privind aprobarea depunerii cererii de finanțare și a cheltuielilor aferente proiectului „Achiziția de insule ecologice digitalizate pentru colectarea deșeurilor în municipiul Sfântu Gheorghe, etapa II”

27.04.2023
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 148/2023

privind aprobarea depunerii cererii de finanțare și a cheltuielilor aferente proiectului „Achiziția de insule ecologice digitalizate pentru colectarea deșeurilor în municipiul Sfântu Gheorghe, etapa II”

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 23376/24.04.2023 al Serviciului Elaborare, Implementare Proiecte din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Planul național de redresare și reziliență, aprobat de Consiliul UE;
Având în vedere Ghidul specific privind regulile și condițiile aplicabile finanțării din fondurile europene aferente Planului național de redresare și reziliență în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C3/S/I.1.B, componenta 3 — Managementul deșeurilor, Investiția I1.: Dezvoltarea, modernizarea și completarea sistemelor de management integrat al deșeurilor municipale la nivel de județ, sau la nivel de orașe/ comune, Subinvestiția I1.B. – Construirea de insule ecologice digitalizate aprobat prin Ordinul ministrului mediului, apelor și pădurilor nr. 2366/2022 cu modificările și completările ulterioare, prin Ordinul nr. 332 din 2 februarie 2023 și Ordinul nr. 890 din 4 aprilie 2023 ;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediulu și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. b și alin. (4) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (2) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – (1) Se aprobă depunerea de către municipiul Sfântu Gheorghe a cererii de finanțare aferent proiectului „Achiziția de insule ecologice digitalizate pentru colectarea deșeurilor în municipiul Sfântu Gheorghe, etapa II”, în vederea finanțării acestuia în cadrul Planului național de redresare și reziliență (PNRR), în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C3/S/I.1.B, componenta 3 — Managementul deșeurilor, Investiția I1.: Dezvoltarea, modernizarea și completarea sistemelor de management integrat al deșeurilor municipale la nivel de județ, sau la nivel de orașe/comune, Subinvestiția I1.B. – Construirea de insule ecologice digitalizate, runda doua.
(2) Necesitatea, oportunitatea și potențialul economic al investiției constituie anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se aprobă valoarea maximă eligibilă a proiectului „Achiziția de insule ecologice digitalizate pentru colectarea deșeurilor în municipiul Sfântu Gheorghe, etapa II” în cuantum de 3.360.313,67 lei, din care valoarea aferentă cheltuielilor eligibile din PNRR în cuantum de 2.823.793,00 lei și valoarea TVA aferentă acestor tipuri de cheltuieli în cuantum de 536.520,67 lei.
ART. 3. – Se aprobă contribuția proprie în proiect a municipiului Sfântu Gheorghe la toate cheltuielile care exced valoarea maximă eligibilă, reprezentând cheltuieli neeligibile pentru asigurarea implementării proiectului „Achiziția de insule ecologice digitalizate pentru colectarea deșeurilor în municipiul Sfântu Gheorghe, etapa II”.
ART. 4. – Se aprobă finanțarea cheltuielilor de mentenanță ale investiției de către municipiul Sfântu Gheorghe pe o perioadă de minim 5 ani de la data efectuării ultimei plăți.
ART. 5. – Se mandatează Antal Árpád-András, primarul municipiului Sfântu Gheorghe, pentru relația cu MMAP în derularea proiectului.
ART. 6. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează viceprimarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Toth-Birtan Csaba, Direcția generală economică și finanțe publice municipale și Direcția generală de dezvoltare, proiecte din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 27 aprilie 2023.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

József Álmos-Zoltán

 CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă