ro
 
Sâmbătă, 04. May 2024.

HOTĂRÂREA NR. 139/2024 privind instituirea unor măsuri în vederea organizării „Zilelor Sfântu Gheorghe 2024”

28.03.2024
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 139/2024

privind instituirea unor măsuri în vederea organizării
„Zilelor Sfântu Gheorghe 2024”

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 17053/2024 al Serviciului locativ şi ocuparea domeniului public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 30 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile HCL nr. 52/2024 privind aprobarea încheierii unui contract de asociere între Municipiul Sfântu Gheorghe, Casa de Cultură „Kónya Ádám”, și Fundația „Jókainé-Laborfalvi Róza” în vederea organizării „Zilelor Sfântu Gheorghe 2024”, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru învățământ, cultură și știință și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (1), (2) lit. b, c şi e, alin. (4) lit. c, alin. 6 lit. a și alin (9) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) lit. c şi art. 196 alin. (1) lit. b din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. - (1) Se stabileşte perioada de desfăşurare a “Zilelor Sfântu Gheorghe 2024”, pentru data de 22-28 aprilie şi a ”Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2024” pentru data de 26-28 aprilie.
(2) Se aprobă Planul de amenajare al ”Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2024”, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se stabilesc taxele pentru ocuparea temporară a domeniului public, cu ocazia ”Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2024”, conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. – Dreptul de ocupare a domeniului public pentru standuri pentru servicii de alimentaţie publică cu preparare şi servire de produse tip patiserie-cofetărie (inclusiv kürtös kalács, langoş, clătite), popcorn, vată de zahăr, îngheţată, porumb fiert, altele decât de tip streetfood, pentru consumul imediat, puse la vânzare din unităţi mobile, altele decât restaurante în aer liber, se dobândeşte în baza licitaţiei organizate conform Regulamentului de licitaţie, anexa nr. 3 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 4. – Dreptul de ocupare a domeniului public pentru meșteșugari se dobândeşte în baza evaluării solicitărilor (formulate prin prezentarea de mostre ale produselor proprii), efectuată prin grija Casei de Cultură ”Kónya Ádám”.
ART. 5. – Dreptul de ocupare a domeniului public pentru producători cu produse alimentare proprii, realizate în mod tradiţional, fără preparare şi/sau consum pe loc se dobândeşte în baza evaluării solicitărilor (formulate prin prezentarea de mostre ale produselor proprii), efectuată prin grija administratorului pieței agroalimentare, organizator tradițional al târgurilor lunare din centrul municipiului.
ART. 6. - (1) Se aprobă încheierea unui contract de asociere între municipiul Sfântu Gheorghe şi Asociaţia Unităţilor din Industria Hotelieră şi Restaurante cu sediul în municipiul Sfântu Gheorghe, având ca obiect instalarea unor standuri de alimentație publică cu ocazia ”Târgului Zilelor Sfântu Gheorghe 2024”, inclusiv de tip streetfood și de „târg al băuturilor”.
(2) Se aprobă proiectul contractului de asociere, anexa nr. 4 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 7. – Se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl Antal Árpád-András cu semnarea contractului de asociere.
ART. 8. – Sponsorul principal al “Zilelor Sfântu Gheorghe 2024” se va desemna în baza licitaţiei organizate conform Regulamentului de licitaţie, anexa nr. 5 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 9. – Veniturile realizate în baza prezentei hotărâri se vor utiliza exclusiv prin Casa de Cultură ”Kónya Ádám” din municipiul Sfântu Gheorghe pentru suportarea cheltuielilor legate de organizarea „Zilelor Sfântu Gheorghe 2024”.
ART. 10. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează dl. Czimbalmos Kozma Csaba, administrator public al municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 28 martie 2024.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Vargha Fruzsina

 CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

    Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa 1

Anexele 2-5