ro
 
Sâmbătă, 04. May 2024.

HOTĂRÂREA NR. 125/2024 privind aprobarea reglementării situaţiei juridice a unui teren ocupat de o construcție având destinația de chioșc

28.03.2024
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 125/2024

privind aprobarea reglementării situaţiei juridice a unui teren ocupat de o construcție având destinația de chioșc

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 15312/2024 al Serviciului locativ şi ocuparea domeniului public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 520/05.01.2024 a numitei Mihály Teréz cu domiciliul în __________________________;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională, Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecția mediului și turism și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. c și alin. (6) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – (1) Se aprobă reglementarea situaţiei juridice prin încheierea unui contract de închiriere având ca obiect terenul din domeniul privat al municipiului Sfântu Gheorghe în suprafață de 12,60 mp, pe care se află amplasat chioșcul pentru comercializare produse alimentare, situat în piața Zona Gării din municipiul Sfântu Gheorghe, pe o perioadă de 1 (un) an, începând din data de 01 aprilie 2024.
(2) Se aprobă proiectul contractului de închiriere, anexă la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. – Cu asigurarea executării prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul locativ și ocuparea domeniului public şi Direcţia generală economică și fiscală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 28 martie 2024.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Vargha Fruzsina

 CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

    Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă