ro
 
Marți, 02. Iulie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 10/2024 privind aprobarea prelungirii duratei contractelor de închiriere pentru imobilele cu altă destinație decât ceea de locuință, care aparţin domeniului privat al municipiului Sfântu Gheorghe

15.01.2024
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 10/2024

privind aprobarea prelungirii duratei contractelor de închiriere pentru imobilele cu altă destinație decât ceea de locuință, care aparţin domeniului privat al municipiului Sfântu Gheorghe

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 1920/2024 al Direcției patrimoniu din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 1778 și art. 1828 din Codul Civil, republicat, cu modificările și completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. c şi alin. (6) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (2) lit. g şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – (1) Se aprobă prelungirea duratei contractelor de închiriere care au ca obiect imobile cu altă destinație decât ceea de locuință, proprietatea municipiului Sfântu Gheorghe, pentru o perioadă de 1 an, potrivit datelor de identificare în cuprinse în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
(2) Se aprobă proiectul actelor adiţionale, ce se vor încheia cu titularii contractelor de închiriere, anexele nr. 2-14 la prezenta hotărâre din care fac parte integrantă.
ART. 2. – Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcția generală economică și fiscală şi Serviciul locativ și ocuparea domeniului public din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 15 ianuarie 2024.

PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ

Toth-Birtan Csaba

 CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

    Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexa 1

Anexele 2-14