ro
 
Duminică, 22. Decembrie 2024.

Hotărâri cu caracter normativ: HOTĂRÂREA NR. 154/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru emiterea Autorizaţiei de săpătură pentru lucrările edilitare executate pe domeniul public al municipiului Sfântu Gheorghe

27.06.2013 2013
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

 

HOTĂRÂREA NR.  154/2013

privind aprobarea Regulamentului pentru emiterea Autorizaţiei de săpătură pentru lucrările edilitare executate pe domeniul public al municipiului Sfântu Gheorghe


Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 18.137/2013 al Direcţiei de gospodărire comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională, al Comisiei pentru amenajarea teritoriului, urbanism, protecţia mediului şi turism şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere O.G. nr. 43/1997 rivind regimul drumurilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 82/1998;
Având în vedere O.G. nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 6 alin. (9) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) şi (2) lit. c, alin. (4) lit. c şi alin. (5) lit. a din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art 45 alin. (1) şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
 


HOTĂRĂŞTE


ART. 1. - Se aprobă Regulamentul pentru eliberarea Autorizaţiei de săpătură pentru lucrările ediltare executate pe domeniului public al municipiului Sfântu Gheorghe, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – (1) Începând cu data de 15 iulie 2013 se instituie Taxa de refacere a domeniului public ce trebuie achitată pentru obţinerea Autorizaţiei de săpătură pentru lucrările edilitare, conform anexei nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
(2) Sunt scutite de plata taxei pentru obţinerea Autorizaţiei de săpătură pentru lucrările edilitare, lucrările executate de Municipiul Sfântu Gheorghe în temeiul Regulamentului prevăzut la art. 1, respectiv lucrările de investiţii ce se realizează de terţe persoane.
ART. 3. – Se aprobă modificarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe nr. 285/2012 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pe anul 2013, cu modificările şi completările ulterioare, după cum urmează:
 

I. Punctul 4 „Pentru ocuparea domeniului public şi privat” al anexei nr. 1 „Alte taxe”, va avea următorul cuprins: 

4

Pentru ocuparea domeniului public şi privat

 

 

 

a) cu exec. lucrărilor la reţelele edilitare

lei/mp/zi

3,80

 

b) cu depozitarea de materiale, utilaje, etc.

lei/mp/zi

3,00

 

c) cu circuri şi parcuri de distracţii

lei/mp/zi

0,50

 

d) pentru construcţii povizorii

lei/mp/zi

1,00

 

e) pentru terasele unităţilor de alimentaţie publică

lei/mp/zi (zona A)

2,20

 

 

lei/mp/zi (zona B)

1,70

 

 

lei/mp/zi (zona C,D)

1,00

 

f) pentru amplasare panou publicitar mobil

lei/zi (0,5*0,9m)

1,00

II. Art. 22 al Capitolului II. 6 „Realizarea unor lucrări” din anexa nr. 8 se abrogă.”
ART. 4. - Cu aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Gospodărire Comunală, Direcţia Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe şi Poliţia Locală Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 27 iunie 2013.
 

 

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Palela Rădiţa    

CONTRASEMNEAZĂ
 
SECRETAR
  Kulcsár Tünde Ildikó

 

Anexa nr. 1, 2 la H.C.L. nr. 154/2013