Hotărâri cu caracter normativ: HOTĂRÂREA NR. 250/2011 pentru modificarea şi completarea H.C.L. nr. 130/2010 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2011, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv a H.C.L. nr. 131/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea şi aplicarea taxelor locale speciale pe teritoriul municipiului Sfântu Gheorghe pe anul 2011
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL
RO 520008 Sfântu Gheorghe Tel: 0267-311726
str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Fax: 0267-351781
Judeţul Covasna E-mail: consiliul.local@sepsi.ro
HOTĂRÂREA NR. 250/2011
pentru modificarea şi completarea H.C.L. nr. 130/2010 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2011, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv a H.C.L. nr. 131/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea şi aplicarea taxelor locale speciale pe teritoriul municipiului Sfântu Gheorghe pe anul 2011
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în şedinţă ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 38.947/2011 al Direcţiei finanţe publice municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 37.477/2011 al Compartimentului de Relaţii cu asociaţiile de proprietari din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere avizul favorabil al Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, patrimoniu, economic, buget, finanţe, agricultură şi dezvoltare regională şi al Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislaţia muncii şi disciplină a Consiliului local al municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza art. 282 din Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a Normelor metodologice de aplicare ale acestei legi, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 44/2004, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 30 din Legea 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute de art. 6 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţie publică, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. b şi alin. (4) lit. c din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art. 45 alin. (2) lit. c şi art. 115 alin. (1) lit. b din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă modificarea şi completarea Anexei nr. 2 a Hotărârii Consiliului Local nr. 130/2010 privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2011, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit celor cuprinse în anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se aprobă modificarea şi completarea Anexei nr. 1 la Hotărârea Consiliului Local nr. 131/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind stabilirea şi aplicarea taxelor locale speciale pe teritoriul municipiului Sfântu Gheorghe pe anul 2011, „Categorii de taxe locale speciale aplicabile în anul 2011”, subcapitolul II. 11 “Taxă specială privind examinarea administratorilor de imobile”, cu următorul cuprins:
„II.11 Taxă specială privind examinarea administratorilor de imobile
Art. 25. - (1) Se instituie taxa specială pentru examinarea administratorilor de imobile.
(2) Taxa specială se achită la casieria Direcţiei Finanţe Publice Municipale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, odată cu depunerea cererii de înscriere la atestare.
(3) Veniturile obţinute din această taxă vor fi utilizate pentru acoperirea cheltuielilor curente efectuate pentru susţinerea examenelor, precum şi a cheltuielilor privind achiziţionarea de bunuri, servicii şi investiţii locale.”
ART. 3. – Prezenta hotărâre va fi adusă la cunoştiinţă publică potrivit prevederilor legale în vigoare.
ART. 4. – Împotriva acestei hotărâri persoanele interesate pot face contestaţie în termen de 15 zile de la aducerea la cunoştiinţă publică a acesteia.
ART. 5. - Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Finanţe Publice Municipale şi Compartimentul de Relaţii cu Asociaţiile de Proprietari din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 27 octombrie 2011.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ CONTRASEMNEAZĂ
Sztakics Éva Judit Secretar
Hengán Hajnal