ro
 
Sâmbătă, 20. Aprilie 2024.

HOTĂRÂREA NR  67/2021 privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Sfântu Gheorghe prin achiziţie publică de servicii

25.02.2021
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL


RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2
Judeţul Covasna


Tel.:  0267-311726
Fax: 0267-351781
E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  67/2021

privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Sfântu Gheorghe prin achiziţie publică de servicii nr. 65288/07.10.2019 încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Flash Lighting Service SRL, cu modificările ulterioare

 

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în sedinţă ordinară;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. 5.576/2021 al Direcţiei Generale de Gospodărire Comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agriculturã și dezvoltare regionalã și Comisiei pentru administrație localã, juridicã, ordine publicã, drepturile omului, legislația muncii și disciplinã ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere prevederile Legii nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

În baza prevederilor Legii nr. 230/2006 privind serviciul de iluminat public, cu modificările şi completările ulterioare;

Având în vedere prevederile art. 221 alin (1) lit din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;

Având în vedere prevederile Legii nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;

Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute de art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată;

În conformitate cu prevederile art. 19.1-19.4 din Contractul de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Sfântu Gheorghe nr. 65288/07.10.2019

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. d coroborate cu alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin (3) și ale art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

 HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă modificarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Sfântu Gheorghe prin achiziţie publică de servicii nr. 65288/07.10.2019, încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Flash Lighting Service SRL, conform proiectului actului adițional nr. 2, anexă la prezenta hotărâre, din care face parte integrantă.

ART. 2. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Generală de Gospodărire Comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 25 februarie 2021.          

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Cserey Zoltán-Mihály

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă