HOTĂRÂREA NR. 605/2022 privind aprobarea modificării şi completării Contractului de delegare nr. 4/2009 a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI”, încheiat cu TEGA SA, Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 605/2022
privind aprobarea modificării şi completării Contractului de delegare nr. 4/2009 a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI”, încheiat cu TEGA SA, Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 79016/14.12.2022 al Compartimentului pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Referatul nr. 18114/07.12.2022 al Tega SA Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 58/18.11.2022 a Asociației Eco Sepsi Sfântu Gheorghe, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 74161/21.11.2022;
Având în vedere prevederile Contractului de delegare nr. 4/2009 a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI” în favoarea operatorului regional TEGA SA Sfântu Gheorghe cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere art. 10 alin. (5) din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere art. 28^8 alin (10) și art. (11) din Legea nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităților;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. d şi alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea și completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a municipiului Sfântu Gheorghe nr. 4/2009 încheiat între Asociația de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI”, în calitate de delegatar şi operatorul regional de salubritate TEGA SA Sfântu Gheorghe, potrivit clauzelor cuprinse în proiectul actului adițional nr. 23/2021, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Se mandatează dl. viceprimar Toth-Birtan Csaba, reprezentantul municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Asociaților „ECO SEPSI” să aprobe în cadrul ședinței adunării generale cele prevăzute la art. 1 al prezentei hotărâri.
ART. 3. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează dl. viceprimar Toth-Birtan Csaba, Direcția economică și finanțe publice municipale și Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 decembrie 2022.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ Debreczeni László
|
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |