ro
 
Vineri, 26. Aprilie 2024.

HOTĂRÂREA NR. 555/2022 privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Sfântu Gheorghe prin achiziţie publică de servicii nr. 65288/07.10.2019 cu modificările ulterioare, încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Flash Lighting Service SRL

05.12.2022
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR. 555/2022

privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din Municipiul Sfântu Gheorghe prin achiziţie publică de servicii nr. 65288/07.10.2019 cu modificările ulterioare, încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Flash Lighting Service SRL

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în sedinţă extraordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 73839/2022 al Direcţiei juridice și restituirea proprietăților din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Legii nr. 51/2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În baza prevederilor Legii nr. 230/2006 privind serviciul de iluminat public, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 221 alin. (1) lit. e din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile Legii nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi concesiunile de servicii, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 19.1-19.4 din Contractul de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Sfântu Gheorghe nr. 65288/07.10.2019;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. d coroborate cu alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul prevederilor art. 139 alin (3) și ale art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE

ART. 1. – Se aprobă modificarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Sfântu Gheorghe prin achiziţie publică de servicii nr. 65288/07.10.2019, încheiat între Municipiul Sfântu Gheorghe și Flash Lighting Service SRL, cu modificările ulterioare, conform proiectului actului adițional nr. 3, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia generală de gospodărire comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 05 decembrie 2022.

PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ

Ferenczy Ágnes-Kanilla

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă