HOTĂRÂREA NR. 545/2024 privind acordarea unui mandat special reprezentantului municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”ECO SEPSI” pentru aprobarea modificării și completării Contractului de delegare nr. 4/2009 a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor membre ale Asociației, încheiat cu TEGA S
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 545/2024
privind acordarea unui mandat special reprezentantului municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară ”ECO SEPSI” pentru aprobarea modificării și completării Contractului de delegare nr. 4/2009 a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor membre ale Asociației, încheiat cu TEGA SA
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 66879/2024 al Compartimentului pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „Eco Sepsi”, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 66089/02.12.2024;
Având în vedere Memoriul Technico-economic justificativ al Tega SA privind determinarea nivelului elementelor de cheltuieli din fișele de fundamentare a tarifelor solicitate;
Având în vedere prevederile Contractului de delegare nr. 4/2009 a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităţilor membre ale Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI” în favoarea operatorului regional TEGA SA, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile art. 10 alin. (5) din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 45. alin. (11) și (12) din Legea serviciului de salubrizare a localităților nr. 101/2006, republicată;
Având în vedere prevederile art. 36 din Normele metodologice de stabilire, ajustare sau modificare a tarifelor pentru activitățile de salubrizare, precum și de calculare a tarifelor/taxelor distincte pentru gestionarea deșeurilor și a taxelor de salubrizare, aprobate prin Ordinul președintelui Autorității Naționale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice nr. 640/2022, cu modificările și completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 16 alin. (3) lit. e din Statutul Asociaţiei de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI”;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. d şi alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. – Se aprobă modificarea și completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare nr. 4/2009, încheiat între Asociația de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI”, în calitate de delegatar şi operatorul regional de salubritate TEGA SA, potrivit clauzelor cuprinse în proiectul actului adițional nr. 32/2024, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se mandatează dl. viceprimar Toth-Birtan Csaba, reprezentantul municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Asociaților „ECO SEPSI” să voteze pentru aprobarea în cadrul ședinței adunării generale cele prevăzute la art. 1 al prezentei hotărâri.
ART. 3. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează societatea Tega SA, Direcția generală economică și fiscală și Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 19 decembrie 2024.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ Barabás Andrea |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |