HOTĂRÂREA NR 254/2021 privind aprobarea modificării şi completării Contractului de delegare nr. 4/2009 a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI”, încheiat cu TEGA SA Sfântu Gheorghe
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR 254/2021
privind aprobarea modificării şi completării Contractului de delegare nr. 4/2009 a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI”, încheiat cu TEGA SA Sfântu Gheorghe
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 36541/2021 al Compartimentului pentru Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere adresa nr. 10662/20.05.2021 a TEGA SA Sfântu Gheorghe, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub 36515/2021;
Având în vedere prevederile Contractului de delegare nr. 4/2009. a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI” în favoarea operatorului regional TEGA S.A. Sfântu Gheorghe, cu modificările şi completările ulterioare;
Având în vedere prevederile art. 16 alin. (3) lit. c) și d) coroborat cu art. 21^1 din Statutul Asociației de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI”;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată;
Având în vedere art. 10 alin. (5) din Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. d, şi alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (3) şi art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a municipiului Sfântu Gheorghe nr. 4/2009, încheiat între Asociația de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI”, în calitate de delegatar şi operatorul regional de salubritate TEGA SA Sfântu Gheorghe, potrivit clauzelor cuprinse în proiectul actului adițional nr. 21/2021, anexa nr. 1 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. – Se probă modelul contractului de prestări servicii publice de salubrizare pentru persoane juridice, anexa nr. 2 la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 3. - Se mandatează dl viceprimar Toth-Birtan Csaba, reprezentantul Municipiului Sfântu Gheorghe în Adunarea Generală a Asociaților „ECO SEPSI” să aprobe în cadrul ședinței adunării generale cele prevăzute la art. 1 al prezentei hotărâri.
ART. 4. – Cu executarea prezentei hotărâri se încredințează dl. viceprimar Toth-Birtan Csaba, Direcția Economică Generală și Finanțe Publice Municipale și Compartimentul pentru Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 29 iulie 2021.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ József Álmos-Zoltán |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |