HOTĂRÂREA NR. 156/2025 privind aprobarea modificării și completării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local – administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19113/2023
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE CONSILIUL LOCAL |
|
RO 520008 Sfântu Gheorghe Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2 Judeţul Covasna |
Tel/fax: 0267-311726 E-mail: consiliul.local@sepsi.ro |
HOTĂRÂREA NR. 156/2025
privind aprobarea modificării și completării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local – administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19113/2023
Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;
Având în vedere Raportul de specialitate nr. 6338/2025 al Compartimentului pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere Nota internă nr. 6311/03.02.2025 a Direcției generale de gospodărire comunală din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;
Având în vedere prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de administrare a domeniului public și privat de interes local – administrarea locurilor publice de desfacere în municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19113/31.03.2023 încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Urban-Locato SRL;
Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;
În baza prevederilor art. 7 din OG 71/2002 privind organizarea şi funcționarea serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local, cu modificările si completările ulterioare;
Având în vedere prevederile OG nr. 81/2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice, cu modificările si completările ulterioare;
Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, cu modificările ulterioare;
În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. d și alin. (7) lit. n din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂŞTE
ART. 1. - Se aprobă modificarea și completarea Contractului de delegare a serviciului de administrare și exploatare a locurilor publice de desfacere din municipiul Sfântu Gheorghe nr. 19113/2023, încheiat între municipiul Sfântu Gheorghe și Urban-Locato SRL, potrivit prevederilor proiectului actului adițional nr. 3, anexă la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.
ART. 2. - Cu semnarea actului adițional se mandatează primarul municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Antal Árpád-András.
ART. 3. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredințează administratorul Urban-Locato SRL, Direcția patrimoniu, Direcția generală economică și fiscală și Compartimentul pentru monitorizare societăți comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe.
Sfântu Gheorghe, la 27 martie 2025.
PREȘEDINTE DE ȘEDINȚĂ Czimbalmos-Kozma Csaba |
CONTRASEMNEAZĂ SECRETAR GENERAL Kulcsár Tünde-Ildikó |