ro
 
Vineri, 26. Aprilie 2024.

HOTĂRÂREA NR  137/2021 privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI” nr. 4/2009, încheiat cu TEGA S.A

29.04.2021
MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE
CONSILIUL LOCAL

RO 520008 Sfântu Gheorghe

Str. 1 Decembrie 1918 nr. 2

Judeţul Covasna

Tel/fax:  0267-311726

E-mail: consiliul.local@sepsi.ro

HOTĂRÂREA NR  137/2021

privind aprobarea modificării Contractului de delegare a gestiunii serviciilor de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI” nr. 4/2009, încheiat cu TEGA S.A

 

Consiliul Local al Municipiului Sfântu Gheorghe, în ședință ordinară;

Având în vedere Raportul de specialitate nr. 6227/2021 al Compartimentului de Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere adresa nr. 4380/17.02.2021 a societății TEGA SA Sfântu Gheorghe, înregistrată la Primăria municipiului Sfântu Gheorghe sub nr. 15729/05.03.2021;

Având în vedere Procesul-verbal de predare primire nr. 2463/27.01.2020;

Având în vedere prevederile Contractului de delegare a gestiunii serviciilor de salubrizare a localităților membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară „ECO SEPSI” nr. 4/2009, încheiat cu TEGA SA, cu modificările şi completările ulterioare

Având în vedere Avizele favorabile ale Comisiei pentru administrarea domeniului public și privat, patrimoniu, economic, buget, finanțe, agricultură și dezvoltare regională și Comisiei pentru administrație locală, juridică, ordine publică, drepturile omului, legislația muncii și disciplină ale Consiliului Local al Municipiului Sfântu Gheorghe;

Având în vedere OG nr. 81/2003 privind reevaluarea și amortizarea activelor fixe aflate în patrimoniul instituțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;

Având în vedere prevederile art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare;

Având în vedere parcurgerea procedurii prevăzute la art. 7 alin. (13) din Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată,

În conformitate cu prevederile art. 129 alin. (2) lit. a și alin. (3) lit. d din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

În temeiul art. 139 alin. (1) și art. 196 alin. (1) lit. a din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;

HOTĂRĂŞTE               

ART. 1. - Se aprobă modificarea și completarea Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare a Municipiului Sfântu Gheorghe nr. 4/2009, încheiat între Asociația de Dezvoltare Intercomunitară “ECO SEPSI”, în calitate de delegatar şi operatorul regional de salubritate TEGA SA Sfântu Gheorghe, potrivit clauzelor cuprinse în proiectul actului adițional nr. 21/2021, anexa  la prezenta hotărâre din care face parte integrantă.

ART. 2. – Cu semnarea actului adițional se mandatează viceprimarului municipiului Sfântu Gheorghe, dl. Toth-Birtan Csaba.

ART. 3. - Cu executarea prevederilor prezentei hotărâri se încredințează Direcția Patrimoniu, Direcția Generală Economică și Finanțe Publice Municipale și Direcția Investiții și Monitorizare Societăți Comerciale din cadrul Primăriei municipiului Sfântu Gheorghe, precum şi Consiliul de administrație al TEGA SA Sfântu Gheorghe.

Sfântu Gheorghe, la 29 aprilie 2021

 PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ  

Ferenczy Ágnes-Kanilla

CONTRASEMNEAZĂ

SECRETAR GENERAL

Kulcsár Tünde-Ildikó

Anexă