ro
 

Direcţia Economică


Director executiv: Veress Ildikó

Date contact

Număr telefon: +40 267 316 957 ► interior 137
Fax: +40 267 313615
E-mail: ildiko.veress@sepsi.ro
Adresa: strada 1 Decembrie 1918, nr. 2, biroul nr. 23

Direcţia economică asigură gestionarea bugetului municipiului Sfântu Gheorghe, organizează contabilitatea cheltuielilor și buna gospodărire a bunurilor aflate în folosința aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe prin Serviciul Buget şi Administrativ și Serviciul Contabilitate.

 

Activitatea Serviciului Buget și Administrativ:

  • Întocmeşte proiectul bugetului general al Municipiul Sfântu Gheorghe, defalcat astfel:

    • Bugetul local,

    • Bugetul instituţiilor publice şi activităţilor finanţate integral sau parţial din venituri proprii,

    • Bugetul creditelor interne și externe,
    • Bugetul fondurilor externe nerambursabile,

  • Întocmeşte propunerile privind rectificările bugetare ca urmare a unori propuneri fundamentate a Ordonatorului Principal de Credite,

  • Întocmeşte prognoza bugetară pe 3 ani, corelată cu programul de investiţii,

  • Defalcă veniturile şi cheltuielile bugetare pe trimestre, pe capitole, articole și aliniate de cheltuieli,

  • Urmăreşte execuţia bugetului local, inclusiv a instituţiilor subordonate,

  • Întocmeşte rapoarte lunare, trimestriale şi anuale privind execuţie bugetară şi le transmite la Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Covasna,

  • Efectuează deschiderile de credite bugetare pentru Primărie şi pentru instituţiile subordonate,

  • Face propuneri privind virările de credite bugetare între capitole şi/sau între articole și aliniate de cheltuieli,

  • Prelucrează şi înaintează ordonatorului principal de credite virările de credite bugetare solicitate de către unităţile subordonate,

  • Asigură buna gospodărire a bunurilor aflate în folosinţa aparatului de specialitate al primarului municipiului Sfântu Gheorghe.

 

Activitatea Serviciului Contabilitate:

  • Organizează şi conduce contabilitatea patrimoniului întocmind lunar rapoarte financiare și trimestrial situaţiile financiare,

  • Verifică şi centralizează situaţiile financiare predate de către instituţiile subordonate,

  • Exercită controlul financiar preventiv, respectând legalitatea şi regularitatea operaţiunilor efectuate pe seama fondurilor publice,

  • Ţine evidenţa cheltuielilor pe capitole, titluri, articole şi alineate de cheltuieli,

  • Încasează impozitele si taxele locale şi depune la B.N.Trezoreria,

  • Întocmeşte documentele de plată către societăţile bancare şi urmăreşte primirea la timp a extraselor de cont şi verificarea acestora cu documentele însoţitoare,

  • Ţine evidenţa angajamentelor bugetare şi legale,

  • Asigură plata drepturilor salariale şi a altor drepturi de personal cuvenite personalului,

  • Asigură evidența contabilă pentru proiectele finanțate din fonduri externe nerambursabile.