ro
 
Vineri, 22. Noiembrie 2024.

Elaborare plan de mobilitate integrata pentru Municipiul Sfantu Gheorghe -

Detaliu invitatie de participare nr 385472
Numarul documentatiei de atribuire: 227785 / 02.03.2016
Data transmiterii in SEAP: 03.03.2016 13:12
Data acceptarii ANRMAP: 03.03.2016 16:04
Data publicarii in SEAP: 03.03.2016 16:04


Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 385472 / 03.03.2016
Denumire contract: Elaborare plan de mobilitate integrata pentru Municipiul Sfantu Gheorghe
Stare procedura: In Desfasurare


SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)       DESCRIERE
I.1.1)       Sediul social
Municipiul Sfantu Gheorghe
Cod fiscal:  4404605,   Adresa:  Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe,  Telefon:  +40 267316902,  Fax:  +40 267316901 ,  Email: jozsef.sandor@sepsi.ro, reka.balint@sepsi.ro
I.1.2)       Adresa la care se transmit ofertele:
Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon:+40 267316902, fax:+40 267316902, BIROUL RELATII CU PUBLICUL
I.1.3)       Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon:+40 267316902, fax:+40 267316902,BIROUL 38
I.2)       TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA
I.2.1)       Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2)       Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice


SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)       DESCRIERE
II.1.1)       Denumire contract:
Elaborare plan de mobilitate integrata pentru Municipiul Sfantu Gheorghe
II.1.2)       Tip contract: Servicii
II.1.3)       Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5)       Obiectul contractului:
Elaborare planului de mobilitate integrata pentru Municipiul Sfantu Gheorghe , menit sa planifice in mod durabil satisfacerea nevoilor de mobilitate ale oamenilor si sectorului economic din oras si imprejurimi
II.1.6)       CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7)       Impartire pe loturi: Nu
II.2)       CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU
II.2.1)       Valoare estimata: 250,000 RON


SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1)       CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT
III.1.1)       Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire     Descriere
Garantie de participare     Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei. Garantia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006. În cazul în care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face în contul Contul IBAN în care se poate vira garantia de participare: RO51TREZ2565006XXX000146, deschis la Trezoreria Sf. Gheorghe, codul unic de înregistrare al Autoritatii Contractante: 4404605. Daca se constituie prin depunerea unei file cec, se va mentiona contul RO41 RNCB 0124 0380 1945 0011, cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata în limba româna. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa în euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, ,IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a gar. de part. prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
Garantie de buna executie     Cuantumul garantiei de buna executie a contractului se va constitui în maxim 5 zile ,valoarea va fi 10% din pretul contractului, fara TVA,constituita in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006
 
III.2)       CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1)       Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire      
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei    
 Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 1. 2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 3.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul nr. 13, Se va prezenta de catre asociere, daca este cazul, in ansamblu (document semnat de toti asociatii).In cazul unei asocieri cerintele privind situatia personala cu exceptia certificatului conform Ordin presedinte ANRMAP nr.314/2010, trebuie indeplinite de fiecare asociat, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si standardele de asigurare a calitatii si de protectie a mediului se indeplinesc de fiecare dintre asociati pentru partea din contract pe care o realizeaza, cerintele privind capacitatea economica si financiara, respectiv tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale ,care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr.925/2006. Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau local cu scadenta de plata depasita si care nu prezinta inlesniri de plata (de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu) vor fi considerate neconforme.Ofertantii nerezidenti vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti prin care sa dovedeasca indeplinirea obligastiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. 3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1OUG 34/2006 a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Antal Árpád-András-primar Sztakics Éva Judit- viceprimar Tischler Ferenc-viceprimar Veress Ildikó- director economic Birtalan Csilla Erzsébet-Arhitect sef Czimbalmos Kozma Csaba-Administrator public Bálint Réka- membru comisie de evaluare Györfi László -membru comisie de evaluare Veres István Árpád-membru comisie de evaluare Sándor József-membru comisie de evaluare Biró László-membru comisie de evaluare Joós Stefan-Leontin-consilier Bálint Iosif-consilier Bote Corina-consilier Csatlós László-consilier Cserey Zoltán Mihály-consilier Czego Zoltán-consilier Debreczeni László-consilier Guruianu Madalin-Doru-consilier Incze Alexandru-consilier József Álmos Zoltán-consilier Kelemen Szilárd Péter-consilier Kondor Ágota-consilier Magyarosi Imola-Piroska Miklós Zoltán-consilier Pârvan Rodica-consilier Vajna László-consilier Vargha Mihály Béla-consilier Kulcsár Tünde Ildikó -secretar Morar Edith-membru comisie de evaluare Andrei Bucsa Lacramioara-consilier juridic Laszló Csaba-membru comisie de evaluare 4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Declaratia privind participarea la licitatie cu oferta independenta va fi semnat de catre fiecare reprezentant legal al operatorilor economici care formeaza asocierea. Orice ofertant poate beneficia de sustinere in conformitate cu prevederile oug 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate Cerinta 1: Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului. Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul/electronic. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului clasat pe primul loc, inainte de atribuirea contractului. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara    
 Descriere: Informatii generale despre ofertant si declararea cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din ultimii 3 ani (2014,2013, 2012).Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va prezenta Formularul 3 „Informatii generale” In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala    
 Descriere: Informatii privind subcontractantii Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 2 lit. h din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.,Declaratie privind lista principalelor servicii prestate în ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati,cu prezentarea cel putin a unui document/contract/proces berbal de receptie pentru principalele servicii prestate.,Informatii referitoare la studiile pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.


SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)       PROCEDURA
IV.1.1)       Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2)       Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2)       CRITERII DE ATRIBUIRE
IV.2.1)       Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2)       Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3)       INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.3.1)       Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2)       Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3)       Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4)       Data limita de depunere a ofertelor: 17.03.2016 10:00
IV.3.5)       Data si ora deschiderii ofertelor: 17.03.2016 11:00
IV.3.6)       Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
 

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)       MOD DE FINANTARE
VI.1.1)       Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2)       Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.03.2016 13:12